Аналітична діяльність учителя

Управління освіти
Бахмутської міської ради  Донецької області
Міський методичний кабінет
  
Рекомендації щодо ведення моніторингового зошита в 1 – му класі

Моніторинг якості початкової освіти - це обов'язкова самостійна ланка управлінської діяльності. Щоб бути ефективним, він має стати системою, що поєднує усі види контролю і оцінювання, упорядковує об'єкти, процедури й інформацію у часі і просторі, передбачає види, форми, критерії оброблення даних та їх подальше використання з метою впливу на якість початкової освіти на різних рівнях управління. За цією умовою можна відстежувати рівень реалізації цілей початкової освіти, у тому числі тих, які визначають особистісний розвиток дітей, їх здоров'я, помітити найважливіші зміни у її якості й здійснити відповідні кроки як для корекції стану, так і обґрунтованого відзначення педагогічної діяльності найкращих педагогів.
З метою відстеження динаміки розвитку учнів початкової школи вчителі міста ведуть моніторингові зошити.

Рекомендуємо наступний перелік матеріалів у моніторинговому зошиті вчителя 1-го класу:

1.  Загальні відомості про учнів:
1)  список класу (вказати ПІБ, дату народження, адресу);
2)  список з інформацією про допуск лікаря до навчання;
3)  відомості про батьків;
4)  соціальний паспорт  (наявність  обов'язкового  аналізу  сімей класоводом).

2.  Стан здоров'я учнів
1) лист здоров'я учнів класу;
2) інформація про дітей, що мають порушення мови
№з/п
ПІБ учня
Клас
Мовні порушення
Рекомендації вчителю
Примітки







Вчитель-логопед_________________
Другий примірник отримала: класний керівник

3) Сумісний план роботи учителя-логопеда з адміністрацією школи на  н.р.
Зміст роботи
Термін
1. Організаційно-діагиостична робота
(обстеження, відвідування уроків, підготовка банку даних учнів-логопатів і т.д.)
1


2


2. Методична робота (виступи наШМО, підготовка рекомендацій для вчителя початкової школи і т.д.)
1


2


3. Робота з батьками  (консультації, виступи на батьківських зборах, співпраця з учителями-логопедами тощо)
1


2


4. Наступність у роботі з вчителями початкової ланки




4)
Сумісний   план   роботи  учителя   початкових   класів  з  учителем-логопедом
Зміст роботи
Термін



1



5)  Поради вчителя-логопеда вчителю, батькам.

6)  Список учнів, що стоять на диспансерному обліку.

7)  Робота з учнями, які перебувають   на диспансерному обліку та їх батьками
Заходи
Проведення
бесід з дітьми
певного д/о
Термін
1
2
3
4
Наприклад:
1.
Консультація для батьків. Режим дня першокласника.
1,2,3
вересень
2.
Розучування скоромовок
1
вересень
3.
Профілактика травматизму
2
жовтень
Диспансерний облік:
1 - логопед
2 - ортопед
3 - кардіолог
4 - лор і т.д.

8) Рекомендації лікарів (хірурга, ортопеда, офтальмолога і т.д).

3. Психологічні дослідження (матеріали      надає      практичний      психолог: результати діагностування, аналіз, рекомендації батькам і вчителю)


4.  Педагогічні дослідження (результативність навчальної діяльності учнів з обов'язковим аналізом, задачами, прогнозуванням після кожного виду діяльності)

Немає коментарів:

Дописати коментар