Управління освіти
Бахмутської міської ради Донецької області
Міський методичний кабінет
Рекомендації щодо ведення моніторингового зошита в 1 – му
класі
Моніторинг якості початкової освіти -
це обов'язкова самостійна ланка управлінської діяльності. Щоб бути ефективним,
він має стати системою, що поєднує усі види контролю і оцінювання, упорядковує
об'єкти, процедури й інформацію у часі і просторі, передбачає види, форми,
критерії оброблення даних та їх подальше використання з метою впливу на якість
початкової освіти на різних рівнях управління. За цією умовою можна
відстежувати рівень реалізації цілей початкової освіти, у тому числі тих, які
визначають особистісний розвиток дітей, їх здоров'я, помітити найважливіші
зміни у її якості й здійснити відповідні кроки як для корекції стану, так і
обґрунтованого відзначення педагогічної діяльності найкращих педагогів.
З метою відстеження динаміки розвитку учнів початкової
школи вчителі міста ведуть моніторингові зошити.
Рекомендуємо
наступний перелік матеріалів у моніторинговому зошиті вчителя 1-го класу:
1. Загальні
відомості про учнів:
1) список
класу (вказати ПІБ, дату народження, адресу);
2) список
з інформацією про допуск лікаря до навчання;
3) відомості
про батьків;
4) соціальний
паспорт (наявність обов'язкового
аналізу сімей класоводом).
2. Стан
здоров'я учнів
1) лист здоров'я учнів класу;
2)
інформація про дітей, що мають порушення мови
№з/п
|
ПІБ
учня
|
Клас
|
Мовні
порушення
|
Рекомендації
вчителю
|
Примітки
|
Вчитель-логопед_________________
Другий
примірник отримала: класний керівник
3) Сумісний план роботи учителя-логопеда з адміністрацією
школи на н.р.
№
|
Зміст роботи
|
Термін
|
||
1. Організаційно-діагиостична
робота
(обстеження, відвідування уроків, підготовка
банку даних учнів-логопатів і т.д.)
|
||||
1
|
||||
2
|
||||
2. Методична робота (виступи
наШМО, підготовка рекомендацій для вчителя початкової школи і т.д.)
|
||||
1
|
||||
2
|
||||
3. Робота з батьками (консультації, виступи на батьківських
зборах, співпраця з учителями-логопедами тощо)
|
||||
1
|
||||
2
|
||||
4. Наступність у роботі з вчителями початкової
ланки
|
||||
4) Сумісний план роботи учителя початкових класів з учителем-логопедом
№
|
Зміст
роботи
|
Термін
|
1
|
5) Поради
вчителя-логопеда вчителю, батькам.
6) Список
учнів, що стоять на диспансерному обліку.
7) Робота
з учнями, які перебувають на
диспансерному обліку та їх батьками
№
|
Заходи
|
Проведення
бесід
з дітьми
певного
д/о
|
Термін
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Наприклад:
|
|||
1.
|
Консультація
для батьків. Режим дня першокласника.
|
1,2,3
|
вересень
|
2.
|
Розучування
скоромовок
|
1
|
вересень
|
3.
|
Профілактика
травматизму
|
2
|
жовтень
|
Диспансерний
облік:
1 - логопед
2 - ортопед
3 - кардіолог
4 - лор і т.д.
8) Рекомендації лікарів (хірурга, ортопеда,
офтальмолога і т.д).
3. Психологічні дослідження (матеріали надає
практичний психолог:
результати діагностування, аналіз, рекомендації батькам і вчителю)
4. Педагогічні дослідження
(результативність навчальної діяльності учнів з обов'язковим аналізом,
задачами, прогнозуванням після кожного виду діяльності)
Немає коментарів:
Дописати коментар