КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ
Список рекомендованої літератури, посібників,
посилань на сайті МОН України
Список літератури та посилань:
2. Здоров’язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу в початковій школі http://umanstudy.at.ua/publ/metodichnij_poradnik/metodichnij_poradnik/zdorov_jazberigajuchi_tekhnologiji_jak_zasib_pidvishhennja_efektivnosti_navchalnogo_procesu_v_pochatkovij_shkoli/55-1-0-542
3. Здоров’язбережувальні технології в системі роботи класного керівника як один із методів реалізації виховання ціннісного ставлення до себе
4. Впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес
РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПЕРЕЛІК СТАТЕЙ
ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
«УЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ»
Назва матеріалу
|
Автор
|
Клас
|
Левченко Інна Георгіївна
|
1
|
|
Гуськова Ольга Василівна
|
1
|
|
Кондратенко Олена Миколаївна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Осовіцька Тетяна Анатоліївна
|
1
|
|
Науменко Ірина Григорівна
|
1
|
|
Плахотник Олена Олександрівна
|
1
|
|
Богатиренко Ольга Григорівна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Осколкова Світлана Анатоліївна
|
1
|
|
Радченко Катерина Іванівна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Базель Наталія Юріївна
|
1
|
|
Ярова Ольга Олексіївна
|
1, 2, 3, 4,
|
|
Петриченко Тетяна Миколаївна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Шевцова Ніна Василівна
|
1
|
|
Басюк Наталія Миколаївна
|
1
|
|
Шевцова Ніна Василівна
|
1
|
|
Сіденко Людмила Миколаївна
|
1
|
|
Лісова Неллі Павлівна ,
Чубарова Наталія Семенівна, Малікова Ірина Станіславівна |
1, 2, 3, 4
|
|
Шепелєва Валентина Михайлівна
|
1
|
|
Акініхова Олена Олексіївна
|
1
|
Яковенко Тетяна Василівна
Бєлкіна Наталія Павлівна, Кутова Валентина Вікторівна |
1, 2, 3, 4
|
|
Семененко Надія Володимирівна
|
1
|
|
Блаженко Валентина Миколаївна
|
1
|
|
Борисюк Оксана Дмитрівна
|
1
|
|
Галганець Ірина Вікторівна
|
1
|
|
Мороз Тетяна Романівна ,
Ткачук Лариса Пилипівна |
1
|
|
Височин Олена Миколаївна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Калінська Галина Вікторівна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Дьяченко Анна Вікторівна
|
1, 2
|
Яковенко Тетяна Василівна
Бєлкіна Наталія Павлівна, Кутова Валентина Вікторівна |
1, 2, 3, 4
|
|
Семененко Надія Володимирівна
|
1
|
|
Блаженко Валентина Миколаївна
|
1
|
|
Борисюк Оксана Дмитрівна
|
1
|
|
Галганець Ірина Вікторівна
|
1
|
|
Мороз Тетяна Романівна ,
Ткачук Лариса Пилипівна |
1
|
|
Височин Олена Миколаївна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Калінська Галина Вікторівна
|
1, 2, 3, 4
|
|
Інтегровані
урокиРозробка
уроку "Бризки веселки. Вчимося дружити" з української мови,
природознавства, образотворчого мистецтва в 1-му – 2-му класі12.11.2017
Найкраща освіта – самоосвіта
|
Дьяченко Анна Вікторівна
|
1, 2
|
1.
Аксенова Г. И.
Формирование субъектной позиции учителя в процессе профессиональной подготовки
[Текст] : дис., д-ра пед. наук : 13.00.01 / Галина Ивановна Аксенова. – М.,
1998. – 448 с.
2. Анцыферова Л. И.
Личность в трудных жизненных условиях [Текст]: переосмысливание, преобразование
ситуаций и психологическая защита / Л. И. Анцыферова// Психол. журн.
– 1994. – Т. 15, № 1. – С. 3–18.
3. Беляева Н. А. О
роли субъективного фактора в формировании интереса к профессии учителя /
Н. А. Беляева // Формирование духовных потребностей учащейся молодежи
/ Вопросы формирования духовной культуры студентов пединститутов // Сборник
статей. – Новосибирск, 1976. – С. 8-65.
4. Бех І. Д.
Особистісно орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади /
І. Д. Бех. – К.: Либідь, 2003. – Кн. 1. – 280 с.
5.Деркач А. А.
Акмеологическая культура личности [Текст]: содержание, закономерности,
механизмы развития / А. А. Деркач, Е. В. Селезнева. – М.:
изд-во Моск. психол.-соц. ин-та ; Воронеж : МОДЭК, 2006. – 496 с. – (Серия
«Библиотека психолога»).
6. Діденко О. В.
Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх офіцерів [Текст]:
дис. …канд. пед.наук: 13. 00. 04 / Діденко Олександр Васильович; Національної
академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький,
2003. – 201с.
7.Костенко М. А.
Педагогічні умови професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя [Текст]:
автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.04. / М. А. Костенко;
Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди. – Х., 2004. –
20 с.
8. Костюк Г. С.
Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред.
Л. М. Проколієнко. –К.: Рад. школа, 1989. –608 с.
9. Леонтьев А. Н.
Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М.: МГУ, 1972. – 565 с.
10. Маслоу А. Психология бытия / А. Маслоу. – М.:
Педагогика, 1997. – 304 с.
11. Пидкасистый П. И. Организация учебно-познавательной
деятельности студентов [Текст] / П. И. Пидкасистый. – М.: Пед.
общество России. – 2005. – 114 с.
12. Рувинский Л. И. Теория самовоспитания /
Л. И. Рувинский. – М.: Мысль, 1973. – 144 с.
13.Северіна Т. М. Ціннісна детермінація
особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі
вищих педагогічних навчальних закладів [Текст]: дис. ... канд. пед.. наук:
13.00.07 / Тетяна Миколаївна Северіна; державний педагогічний університет ім.
П. Тичини. – Умань. – 2012. – 225 с.
14.Селевко Г. К. Технологии развивающего образования
/ Г. К. Селевко. М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 192 с.
15. Чобітько М. Г. Самовдосконалення студентів –
майбутніх учителів – у процесі особистісно орієнтованогї професійної підготовки
/ М.Г.Чобітько // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 1 (42). – С.57-70.
16.
Особисністе
професійне зростання вчителя як мета педагогічного процесу Список
рекомендованої літератури Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться. К.Д.
Ушинський 1. Бумагіна О. Самоосвіта вчителів [Текст] / О. Бумагіна // Завуч. -
2002. - №36. - С. 4.
17.
Буняк
Т.В. Розвиток педагогічної майстерності вчителя в системі особистісно
орієнтованого навчання [Текст] / Т.В. Буняк // Педагогічна майстерня. - 2011. -
№4. - С. 2-7.
18.
Бухлова
Н. Самоосвіта і самореалізація особистості [Текст] / Н. Бухлова // Завуч. Наша
вкладка. - 2003. - №8. - С. 2-4.
19.
Віаніс-Трофименко
К.Б. Підвищення професійної компетентності педагога [Текст] / К.Б.
Віаніс-Трофименко, Г.В. Лісовенко. - Харків: Основа, 2007. - 178 с. -
(Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип. 7 (55)).
20.
Вчитель:
Самооцінювання [Текст] / упорядник Н. Мурашко. - К.: Шкільний світ, 2007. - 128
с. - (Бібліотека «Шкільного світу»).
21.
Гончарова
І.М. Керування самоосвітою вчителів як запорука своєчасної модернізації
педагогічного колективу [Текст] / І.М. Гончарова//Заучу все для роботи.-2010.
-№13-14. -С. 35-38.
22.
Жерносек
І.П. Організація науково-методичної роботи в школі [Текст] / І.П. Жерносек. -
Харків: Основа, 2006. - 128 с. - (Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип.
9(45)).
23.
Зленко
Л. Особистісно орієнтовний підхід до підвищення професійної майстерності
вчителя [Текст] / Л. Зленко // Світло. - 2003. - №2. - С. 3.
24.
Калошин
В.Ф. Методичні рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя [Текст] /
В.Ф. Калошин, Д.В. Гоменюк // Управління школою. - 2012. - №4-5. - С. 54-78.
25.
Калошин
В.Ф. Шлях до власної досконалості [Текст] / В.Ф. Калошин // Управління школою.
- 2010. - № 9. - С. 36.
26.
Карнаухова
Л.О. Рефлексія як самоаналіз діяльності та її результатів [Текст] /Л.О.
Карнаухова // Педагогічна майстерня. - 2011. - №4. - С.17-21.
27.
Каплунова
Т.М. Самоаналіз уроку - це важливо! [Текст] / Заучу все для роботи. - 2010. -
№11-12. - С. 23-25.
28.
Колесникова
О. Найкраща освіта - самоосвіта [Текст] / О.Колесникова // Директор школи. -
2009. - № 16. - С. 1 -2.
29.
Кушуріна
Л.С. Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності педагога [Текст] /
Л.С. Кушуріна // Заучу все для роботи. - 2010. - №4. - С. 25-30.
30.
Особистісно
зорієнтована робота з підвищення фахового рівня вчителів [Текст] // Завуч. -
2009. -№28. - Наша вкладка. - С. 1-12.
31.
Підласий
І.П. Продуктивний урок: Поема [Текст] / І.П. Підласий // Управління школою. -
2010 - №25. - 62 с.
32.
Пістрюга
Л.В. Аксіоми самоосвіти [Текст] / Л.В. Пістрюга // Заучу все для роботи. -
2010. - №17. - С. 2-22.
33.
Пищик
О.В. Самоосвіта - складова професійного навчання [Текст] / О.В. Пищик //
Педагогічна майстерня. - 2011. - №9. - С. 10-14.
34.
Перспективний
педагогічний досвід [Текст] / упорядник Ж. Сташко. - К.: Шкільний світ, 2007. -
128 с. - (Б-ка «Шкільного світу»).
Немає коментарів:
Дописати коментар