Бібліотека - вчителю


КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ

Список рекомендованої літератури, посібників, посилань  на сайті МОН України 

Здоров'язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності уроків в початковій школі


Список літератури та посилань: 
2. Здоров’язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу в початковій школі  http://umanstudy.at.ua/publ/metodichnij_poradnik/metodichnij_poradnik/zdorov_jazberigajuchi_tekhnologiji_jak_zasib_pidvishhennja_efektivnosti_navchalnogo_procesu_v_pochatkovij_shkoli/55-1-0-542
3. Здоров’язбережувальні технології в системі роботи класного керівника як один із методів реалізації виховання ціннісного ставлення до себе 
4. Впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес 


РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПЕРЕЛІК СТАТЕЙ

ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
«УЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ»
Назва матеріалу
Автор
Клас
Левченко Інна Георгіївна
1
Гуськова Ольга Василівна
1
Кондратенко Олена Миколаївна
1, 2, 3, 4
Осовіцька Тетяна Анатоліївна
1
Науменко Ірина Григорівна
1
Плахотник Олена Олександрівна
1
Богатиренко Ольга Григорівна
1, 2, 3, 4
Осколкова Світлана Анатоліївна
1
Радченко Катерина Іванівна
1, 2, 3, 4
Базель Наталія Юріївна
1
Ярова Ольга Олексіївна
1, 2, 3, 4,
Петриченко Тетяна Миколаївна
1, 2, 3, 4
Шевцова Ніна Василівна
1
Басюк Наталія Миколаївна
1
Шевцова Ніна Василівна
1
Сіденко Людмила Миколаївна
1
Лісова Неллі Павлівна ,
Чубарова Наталія Семенівна,
Малікова Ірина Станіславівна
1, 2, 3, 4
Шепелєва Валентина Михайлівна
1
Акініхова Олена Олексіївна
1
Яковенко Тетяна Василівна
Бєлкіна Наталія Павлівна,
Кутова Валентина Вікторівна
1, 2, 3, 4
Семененко Надія Володимирівна
1
Блаженко Валентина Миколаївна
1
Борисюк Оксана Дмитрівна
1
Галганець Ірина Вікторівна
1
Мороз Тетяна Романівна ,
Ткачук Лариса Пилипівна
1
Височин Олена Миколаївна
1, 2, 3, 4
Калінська Галина Вікторівна
1, 2, 3, 4
Дьяченко Анна Вікторівна
1, 2

Яковенко Тетяна Василівна
Бєлкіна Наталія Павлівна,
Кутова Валентина Вікторівна
1, 2, 3, 4
Семененко Надія Володимирівна
1
Блаженко Валентина Миколаївна
1
Борисюк Оксана Дмитрівна
1
Галганець Ірина Вікторівна
1
Мороз Тетяна Романівна ,
Ткачук Лариса Пилипівна
1
Височин Олена Миколаївна
1, 2, 3, 4
Калінська Галина Вікторівна
1, 2, 3, 4
Дьяченко Анна Вікторівна
1, 2







1.           Аксенова Г. И. Формирование субъектной позиции учителя в процессе профессиональной подготовки [Текст] : дис., д-ра пед. наук : 13.00.01 / Галина Ивановна Аксенова. – М., 1998. – 448 с.
2. Анцыферова Л. И. Личность в трудных жизненных условиях [Текст]: переосмысливание, преобразование ситуаций и психологическая защита / Л. И. Анцыферова// Психол. журн. – 1994. – Т. 15, № 1. – С. 3–18.
3. Беляева Н. А. О роли субъективного фактора в формировании интереса к профессии учителя / Н. А. Беляева // Формирование духовных потребностей учащейся молодежи / Вопросы формирования духовной культуры студентов пединститутов // Сборник статей. – Новосибирск, 1976. – С. 8-65.
4. Бех І. Д. Особистісно орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади / І. Д. Бех. – К.: Либідь, 2003. – Кн. 1. – 280 с.
5.Деркач А. А. Акмеологическая культура личности [Текст]: содержание, закономерности, механизмы развития / А. А. Деркач, Е. В. Селезнева. – М.: изд-во Моск. психол.-соц. ин-та ; Воронеж : МОДЭК, 2006. – 496 с. – (Серия «Библиотека психолога»).
6. Діденко О. В. Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх офіцерів [Текст]: дис. …канд. пед.наук: 13. 00. 04 / Діденко Олександр Васильович; Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2003. – 201с.
7.Костенко М. А. Педагогічні умови професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя [Текст]: автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.04. / М. А. Костенко; Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди. – Х., 2004. – 20 с.
8. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л. М. Проколієнко. –К.: Рад. школа, 1989. –608 с.
9. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М.: МГУ, 1972. – 565 с.
10. Маслоу А. Психология бытия / А. Маслоу. – М.: Педагогика, 1997. – 304 с.
11. Пидкасистый П. И. Организация учебно-познавательной деятельности студентов [Текст] / П. И. Пидкасистый. – М.: Пед. общество России. – 2005. – 114 с.
12. Рувинский Л. И. Теория самовоспитания / Л. И. Рувинский. – М.: Мысль, 1973. – 144 с.
13.Северіна Т. М. Ціннісна детермінація особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі  вищих педагогічних навчальних закладів [Текст]: дис. ... канд. пед.. наук: 13.00.07 / Тетяна Миколаївна Северіна; державний педагогічний університет ім. П.  Тичини. – Умань. – 2012. – 225 с.
14.Селевко Г. К. Технологии развивающего образования / Г. К. Селевко. М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 192 с.
15.      Чобітько М. Г. Самовдосконалення студентів – майбутніх учителів – у процесі особистісно орієнтованогї професійної підготовки / М.Г.Чобітько // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 1 (42). – С.57-70.
16.      Особисністе професійне зростання вчителя як мета педагогічного процесу Список рекомендованої літератури Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться. К.Д. Ушинський 1. Бумагіна О. Самоосвіта вчителів [Текст] / О. Бумагіна // Завуч. - 2002. - №36. - С. 4.
17.      Буняк Т.В. Розвиток педагогічної майстерності вчителя в системі особистісно орієнтованого навчання [Текст] / Т.В. Буняк // Педагогічна майстерня. - 2011. - №4. - С. 2-7.
18.      Бухлова Н. Самоосвіта і самореалізація особистості [Текст] / Н. Бухлова // Завуч. Наша вкладка. - 2003. - №8. - С. 2-4.
19.      Віаніс-Трофименко К.Б. Підвищення професійної компетентності педагога [Текст] / К.Б. Віаніс-Трофименко, Г.В. Лісовенко. - Харків: Основа, 2007. - 178 с. - (Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип. 7 (55)).
20.      Вчитель: Самооцінювання [Текст] / упорядник Н. Мурашко. - К.: Шкільний світ, 2007. - 128 с. - (Бібліотека «Шкільного світу»).
21.      Гончарова І.М. Керування самоосвітою вчителів як запорука своєчасної модернізації педагогічного колективу [Текст] / І.М. Гончарова//Заучу все для роботи.-2010. -№13-14. -С. 35-38.
22.      Жерносек І.П. Організація науково-методичної роботи в школі [Текст] / І.П. Жерносек. - Харків: Основа, 2006. - 128 с. - (Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип. 9(45)).
23.      Зленко Л. Особистісно орієнтовний підхід до підвищення професійної майстерності вчителя [Текст] / Л. Зленко // Світло. - 2003. - №2. - С. 3.
24.      Калошин В.Ф. Методичні рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя [Текст] / В.Ф. Калошин, Д.В. Гоменюк // Управління школою. - 2012. - №4-5. - С. 54-78.
25.      Калошин В.Ф. Шлях до власної досконалості [Текст] / В.Ф. Калошин // Управління школою. - 2010. - № 9. - С. 36.
26.      Карнаухова Л.О. Рефлексія як самоаналіз діяльності та її результатів [Текст] /Л.О. Карнаухова // Педагогічна майстерня. - 2011. - №4. - С.17-21.
27.      Каплунова Т.М. Самоаналіз уроку - це важливо! [Текст] / Заучу все для роботи. - 2010. - №11-12. - С. 23-25.
28.      Колесникова О. Найкраща освіта - самоосвіта [Текст] / О.Колесникова // Директор школи. - 2009. - № 16. - С. 1 -2.
29.      Кушуріна Л.С. Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності педагога [Текст] / Л.С. Кушуріна // Заучу все для роботи. - 2010. - №4. - С. 25-30.
30.      Особистісно зорієнтована робота з підвищення фахового рівня вчителів [Текст] // Завуч. - 2009. -№28. - Наша вкладка. - С. 1-12.
31.      Підласий І.П. Продуктивний урок: Поема [Текст] / І.П. Підласий // Управління школою. - 2010 - №25. - 62 с.
32.      Пістрюга Л.В. Аксіоми самоосвіти [Текст] / Л.В. Пістрюга // Заучу все для роботи. - 2010. - №17. - С. 2-22.
33.      Пищик О.В. Самоосвіта - складова професійного навчання [Текст] / О.В. Пищик // Педагогічна майстерня. - 2011. - №9. - С. 10-14.
34.      Перспективний педагогічний досвід [Текст] / упорядник Ж. Сташко. - К.: Шкільний світ, 2007. - 128 с. - (Б-ка «Шкільного світу»).

Немає коментарів:

Дописати коментар